zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“) na predmet zákazky:
,,Stavebné úpravy bytového domu - 4 b.j.“
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa: Obec Močenok
Sídlo: Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok
Štatutárny zástupca: PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce
IČO: 00 308 439
DIČ: 2021252794
Internetová stránka: www.mocenok.sk
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Eleonóra Flammichová
Telefón: +421376552825
E-mail: sluzby@mocenok.sk
2. Miesto predloženia/doručenia ponuky:
Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, klientske centrum prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne.
3. Predmet obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác: ,,Stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j.“.
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.
5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):
Predmetom obstarávania sú stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j. za účelom zníženia nákladov na vykurovanie, spotrebu energií na prevádzku objektu a zníženie emisií.
Existujúci objekt – bytový dom 4 b.j. je riešený ako murovaná stavba, ako dvojtrakt s vnútornými a vonkajšími nosnými stenami z plynosilikátových a keramických tvárnic celkovej hrúbky 450mm na maltu MVC25. Zvislé nenosné konštrukcie sú z pálených plných tehál 290x140x65mm, celkovej hrúbky 100mm resp. 150mm na maltu MVC25.
Hlavnými prácami stavebných úprav sú:
Rozsah stavebných prác je definovaný v priloženom výkaze výmer a v projektovej dokumentácii. Podmienky dodania stavebných prác sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo.
Predpokladaná hodnota zákazky: 85 000,00 EUR bez DPH
6. Miesto dodania predmetu zákazky:
Obec Močenok, ulica Rokošová II. 314, parcela č. 1783/339, katastrálne územie Močenok.
7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
Doba realizácie stavebných prác max. 3 mesiace.
8. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehoty splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.
9. Lehota na predloženie ponuky: 12.07.2019
10. Spôsob predloženia ponuky:
Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.
Na obálke bude napísané: ,,Neotvárať! CP – Stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j.“.
Celá ponuka, doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.
Komplexnosť ponuky: uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk: najnižšia cena v EUR vrátane DPH
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.
V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa, zriadenie aj vypratanie staveniska, personálne náklady atď.
Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.
Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a v súlade s projektovou dokumentáciou a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.
Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.
12. Pokyny na zostavenie ponuky:
13. Otváranie obálok - cenových ponúk: 15. júla 2019 o 10:00 hod.
Miesto: Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok v zasadačke na
2. poschodí.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania bude každému uchádzačovi zaslané písomne.
14. Lehota viazanosti ponúk: 31.08.2019
15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
V Močenku, dňa 13.06.2019
PaedDr. Roman Urbánik
starosta obce
Prílohy predložené na CD:
č. 1- Návrh na plnenie kritéria
č. 2 – Výkaz výmer
č. 3 - PD
č. 4 – Čestné vyhlásenie
č. 5 – Návrh ZoD
Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !
Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.
Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.