Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 13.06.2019 10:56  //  aktualizácia: 13.06.2019 11:06  //  zobrazené: 419

Výzva na predkladanie cenových ponuk na predmet zákazky: "Stavebné úpravy bytového domu - 4 b.j."

  Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 117  zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“) na predmet zákazky:
,,Stavebné úpravy bytového domu  - 4 b.j.“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:    Obec Močenok

Sídlo:                                                 Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                   00 308 439

DIČ:                                                   2021252794

Internetová stránka:                           www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:    Eleonóra Flammichová

Telefón:                                                                                 +421376552825

E-mail:                                                                                  sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky:

Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, klientske centrum prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne.

3. Predmet obstarávania:

Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác: ,,Stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j.“.   

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.

 

5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):  

Predmetom obstarávania sú stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j. za účelom zníženia nákladov na vykurovanie, spotrebu energií na prevádzku objektu a zníženie emisií.

Existujúci objekt – bytový dom 4 b.j. je riešený ako murovaná stavba, ako dvojtrakt s vnútornými a vonkajšími nosnými stenami z plynosilikátových  a keramických tvárnic celkovej hrúbky 450mm na maltu MVC25. Zvislé nenosné konštrukcie sú z pálených plných tehál 290x140x65mm, celkovej hrúbky 100mm resp. 150mm na maltu MVC25.

Hlavnými  prácami stavebných úprav sú:

  • Zateplenie obvodového plášťa objektu kontaktným zatepľovacím systémom s použitím tepelnej izolácie z EPS resp. minerálnej vlny, hr. 160mm + silikónová omietka.
  • Zateplenie obvodového plášťa objektu v časti sokla kontaktným zatepľovacím systémom s použitím tepelnej izoláciou z EPS hr. 250mm vrátane novej krytiny z asfaltových pásov.
  • Zateplenie stropu suterénu objektu z EPS hr. 100mm, bez omietky.
  • Výmena vonkajších parapetov existujúcich plastových okien za nové z PZ plechu.
  • Výmena starých drevených okien vrátane parapetov za nové plastové okná s izolačným trojsklom, vnútorný plastový parapet, vonkajší parapet z PZ plechu.
  • Výmena starých drevených fasádnych dverí za nové plastové s izolačným trojskom.
  • Výmena interiérových dverí zo schodiska na 2. NP za nové plastové s izolačným trojskom.
  • Výmena interiérových dverí zo schodiska na 2. NP za nové plastové s izolačným trojsklom, vrátane opravy dlažby pri dverách a vyspravení praskliny v podlahe.
  • Demontáž a spätná montáž bleskozvodu.
  • Nový náter oceľových zábradlí a schodov na fasáde.
  • Zosílenie základového pásu prístavby schodiska.
  • Kotvenie oceľovými tiahlami na uchytenie prístavby schodiska k pôvodnej budove.

Rozsah stavebných prác je definovaný v priloženom výkaze výmer  a v projektovej dokumentácii. Podmienky dodania stavebných prác sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo.

Predpokladaná hodnota zákazky:   85 000,00  EUR bez DPH

 

6. Miesto dodania predmetu zákazky:  

Obec Močenok, ulica Rokošová II. 314, parcela č. 1783/339, katastrálne územie Močenok.

 

7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Doba realizácie stavebných prác max. 3 mesiace.

 

8. Financovanie predmetu zákazky:  

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehoty splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

9. Lehota na predloženie ponuky: 12.07.2019

10. Spôsob predloženia ponuky:

  • Poštou na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy
  • Osobne na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke bude napísané: ,,Neotvárať!  CP – Stavebné úpravy bytového domu – 4 b.j.“.

Celá ponuka, doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

Komplexnosť ponuky: uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. 

 

11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa, zriadenie aj vypratanie staveniska, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a v súlade s projektovou dokumentáciou a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

12. Pokyny na zostavenie ponuky:  

  • Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
    a) Identifikačné údaje uchádzača: (meno a sídlo/bydlisko uchádzača, IČO, telefón, e-mail, webová stránka a pod.) s uvedením predmetu zákazky na ktorú sa ponuka predkladá – odporúčanie predloženia.
    b) Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk (podľa priloženého vzoru – príloha č. 1 – vyplnený  a podpísaný)
    c) Rozpočet (výkaz výmer) – príloha č. 2
    d) Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 4
    e) Zmluva o dielo – vyplnený a podpísaný návrh zmluvy – príloha č. 5- 1 x
    f) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO – zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenie verejného obstarávania  s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác.
    g) Termín a dĺžka realizácie predmetu zákazky – harmonogram.
    h) Doklad o zápise do Registra partnerov verejného sektora, postačuje fotokópia dokladu (ak bude cena vyššia ako 100 000,00 EUR s DPH)

 

13. Otváranie obálok - cenových ponúk:  15. júla 2019 o 10:00 hod.

            Miesto: Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok v zasadačke na

            2. poschodí.

            Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania bude každému uchádzačovi zaslané písomne.

14. Lehota viazanosti ponúk: 31.08.2019

15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Verejný obstarávateľ požaduje záruku na stavebné práce minimálne 60 mesiacov. Záručná doba začne plynúť od protokolárneho prebratia stavebných prác.
  • Variantné riešenie – Nie.
  • Odovzdanie stavby bude na základe odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu, ku ktorému budú predložené všetky potrebné doklady, dokumentácia kvality stavby, certifikáty, stavebný denník, atď., ktoré sú potrebné ku kolaudácii stavby.

 

 

 

V Močenku, dňa 13.06.2019

 

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik

            starosta obce

 

Prílohy predložené na CD:

č. 1- Návrh na plnenie kritéria

č. 2 – Výkaz výmer

č. 3 - PD

č. 4 – Čestné vyhlásenie

č. 5 – Návrh ZoD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prílohy

návrh na plnenie kritérií

(docx - 19.04 kB)
pd

(zip - 8.87 MB)
Čestné vyhlásenie

(docx - 16.15 kB)
zmluva o dielo - návrh

(docx - 37.61 kB)
výzva

(pdf - 253.26 kB)

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top