Titulka
>
ÚRAD
>
Úradná tabuľa
publikované: 22.02.2018 12:00 // aktualizácia: 13.03.2018 13:22 // zobrazené: 992
VÝZVA na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska ,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“
VÝZVA
na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska
podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“) na poskytnutie služby s názvom:
,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov: Obec Močenok
V zastúpení: PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce
IČO: 00 308 439
DIČ: 20 21 25 27 94
Kontaktná osoba: Bc. Eleonóra Flammichová vo veciach verejného obstarávania
e-mail: sluzby@mocenok.sk
Telefón: +421376552825
2. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, areál a budova materskej školy, ul. Vinohradská 1595/3.
3. Typ zmluvy: Mandátna zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov.
4. Opis predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru a súvisiace inžinierske činnosti pri realizácii stavby: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“.
Výkon stavebného dozoru v rozsahu:
- oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pre stavebné povolenie ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenok“, s právoplatným stavebným povolením, podmienkami realizácie stavby podľa vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov štátnej správy a organizácií k projektu pre stavebné povolenie, s obsahom zmluvy o dielo,
- účasť na rokovaniach a kontrolných dňoch (podľa potreby aj častejšie), spolupráca a súčinnosť so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom,
- zabezpečenie protokolárneho odovzdania staveniska zhotoviteľovi s určením odberných miest vody, elektrickej energie, zabezpečenie zápisu do stavebného denníka, spracovanie samostatného záznamu z odovzdania staveniska,
- písomné predkladanie pripomienok k realizačnému projektu a k plánu organizácie výstavby mandantovi (objednávateľovi), zhotoviteľovi stavby, autorskému dozoru, a to v termínoch podľa dohody na rokovaniach a kontrolných dňoch, najneskôr však do 3 pracovných dní,
- v súčinnosti so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom písomné pripomienkovanie, odsúhlasovanie prípadných zmien, úprav realizačného projektu a aktualizácie plánu organizácie výstavby (harmonogramu projektu) v priebehu realizácie diela, ktoré nezvyšujú náklady diela – stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu realizácie a nezhoršujú parametre stavby, ostatné dodatky a zmeny projektu predkladať s vlastným vyjadrením mandantovi (objednávateľovi),
- starostlivosť o systematické doplňovanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie dokončených častí diela,
- bezodkladné písomné informovanie mandanta (objednávateľa) o všetkých závažných okolnostiach,
- kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovania podkladov, ich súlad s podmienkami zmlúv, súťažných podkladov, projektovou dokumentáciou, položkovitým rozpočtom zhotoviteľa stavby, harmonogram prác, písomné potvrdenie mesačne vykonaných prác v zisťovacom protokole,
- kontrola tých častí dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými,
- kontrola zhotoviteľa, či vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly),
- kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa a informovanie mandanta (objednávateľa) na nedodržanie termín a rizík, ktoré by mohli ohroziť dodržanie termínov,
- organizovanie a riadenie kontrolných dní stavby v týždňových intervaloch a podľa potreby, spracovanie zápisov z kontrolných dní a zabezpečenie ich distribúcie prítomným účastníkom,
- vykonávanie zápisov do stavebného, montážneho denníka, v prípade, že stavebný dozor nesúhlasí, resp. má výhrady proti dennému zápisu zhotoviteľa/stavbyvedúceho zhotoviteľa do stavebného denníka, zapíše to najneskôr do 3 pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov, inak sa má za to, že s obsahom záznamu súhlasil,
- ak stavebný dozor zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má stavebný dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác,
- uskutočňuje a vedie podrobnú fotodokumentáciu z priebehu realizácii stavby, táto bude súčasťou dokladovej časti pri odovzdaní diela a fakturácii služieb stavebného dozoru,
- účasť na kontrolných dňoch stavby organizovaných poskytovateľom/riadiacim orgánom, ktorým je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v zastúpení Nitriansky samosprávny kraj,
- kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ predloží k fakturácii stavebných prác a dodávok a k odovzdaniu a prevzatiu diela – stavby alebo časti stavby a účasť pri preberacom konaní, spracovanie a odovzdanie písomného vyjadrenia mandantovi (objednávateľovi) o kompletnosti odovzdanej dokumentácie a dokladov zhotoviteľa pri preberacom konaní,
- v mene mandanta (objednávateľa) zvolá preberacie konanie stavby, spracovanie záznamu z preberacieho konania stavby, kontrola dokladov, spracovanie zoznamu prípadných vád a nedorobkov zistených v preberacom konaní,
- kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
- poskytnutie súčinnosti mandantovi (objednávateľovi) pri riešení prípadných reklamácií na diele počas celej záručnej doby, súčinnosť spočíva v účasti na reklamačnom konaní na mieste stavby, poskytnutie písomného stanoviska mandantovi k reklamovaným vadám a technickému návrhu ich odstránenia.
Slovník spoločného obstarávania - CPV kód:
Hlavný predmet: hlavný slovník: 7152000-9 stavebný dozor
Doplňujúce predmety: hlavný slovník: 71315300-2 služby stavebného dozoru
Predpokladané investičné náklady: 481 364,57 EUR bez DPH
Predpokladaná hodnota zákazky: 4 800,00 EUR bez DPH
5. Komplexnosť dodávky:
Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.
6. Variantné riešenie:
Nie.
7. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky:
- 8 mesiacov + kolaudácia – stavebný dozor
8. Lehota na predkladanie cenových ponúk:
09.03.2018 do 12:00 hod.
9. Predkladanie cenových ponúk:
- poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy
- e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
- osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.
Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.
Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – Stavebný dozor – Rozšírenie kapacity MŠ“.
10. Podmienky účasti – obsah predloženej cenovej ponuky:
Osobné postavenie: § 32 ods. 2 písm. e) ZVO – doklad o oprávnení poskytovať službu na
predmet obstarávania – stavebný dozor – stačí fotokópia dokladu.
Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a preukáže ich
predložením dokladu – doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavebný dozor
v odbore pozemné stavby (nie jednoduché stavby) alebo ekvivalent dokladu platný
v členských krajinách EÚ, z jednotlivých dokladov musí byť zrejmé členenie pre jednotlivé
špecializácie stavieb - stačí fotokópia dokladu.
Predmetom zákazky sú inžinierske činnosti a potreba výkonu činnosti vyplýva z právnych
ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb.
o autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov.
Uchádzač musí preukázať, že má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu na výkon činností pre
takú špecializáciu stavieb, ktorá je predmetom stavebnej dodávky.
Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo
v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa
spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.
11. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.
12. Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v Eur vrátane DPH
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.
Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
- Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
- Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto skutočnosť
- Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH
13. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:
Operačný program Integrovaný regionálny operačný program. Výzva: kód IROP-PO2-SC221-2016-10 so zameraním na zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl.
14. Podmienky financovania:
Predmet zákazky bude z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.
15. Ďalšie informácie: všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených cenových ponúk.
Obhliadku miesta stavby zabezpečí - Miroslav Lóži, Útvar služieb a investičnej výstavy, t.č. 0908 735 968.
Projektová dokumentácia stavby rieši prístavbu novej budovy a obnovu existujúcej budovy materskej školy, stavebné práce pozostávajú zo:
- Prístavba novej budovy – Pavilón 5 – stavebná časť, elektroinštalácia a bleskozvod, štruktúrovaná kabeláž, zdravotechnika, plynofikácia, vykurovanie, vetranie a úprava vonkajších plôch.
- Stavebné úpravy existujúcej budovy: elektroinštalácia, vykurovanie, nútené vetranie, zdravotechnika, lapač tuku, stavebné úpravy, bezbariérový prístup.
Ponuka uchádzača musí obsahovať:
- Doklady a dokumenty podľa bodu 10 tejto výzvy
- Návrh na plnenie kritérií
PaedDr. Roman Urbánik
starosta obce
Príloha: PD na CD nosiči
Návrh na plnenie kritérií
V Močenku, dňa 22.02.2018
Vypracovala: Eleonóra Flammichová
Prílohy
Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !
Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.
UPOZORNENIE!
Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.