Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 22.02.2018 12:00  //  aktualizácia: 13.03.2018 13:22  //  zobrazené: 992

VÝZVA na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska ,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“

VÝZVA
na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“) na poskytnutie služby s názvom:
,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov:                                     Obec Močenok

V zastúpení:                             PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                        00 308 439

DIČ:                                        20 21 25 27 94

Kontaktná osoba:                      Bc. Eleonóra Flammichová vo veciach verejného obstarávania

e-mail:                                     sluzby@mocenok.sk

Telefón:                                   +421376552825

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, areál a budova materskej školy, ul. Vinohradská 1595/3.

 

3. Typ zmluvy: Mandátna zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov.  

 

4. Opis predmetu zákazky:   

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru a súvisiace inžinierske činnosti pri realizácii stavby: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“.

Výkon stavebného dozoru v rozsahu:

  • oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pre stavebné povolenie ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenok“, s právoplatným stavebným povolením, podmienkami realizácie stavby podľa vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov štátnej správy a organizácií k projektu pre stavebné povolenie, s obsahom zmluvy o dielo,
  • účasť na rokovaniach a kontrolných dňoch (podľa potreby aj častejšie), spolupráca a súčinnosť so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom,
  • zabezpečenie protokolárneho odovzdania staveniska zhotoviteľovi s určením odberných miest vody, elektrickej energie, zabezpečenie zápisu do stavebného denníka, spracovanie samostatného záznamu z odovzdania staveniska,
  • písomné predkladanie pripomienok k realizačnému projektu a k plánu organizácie výstavby mandantovi (objednávateľovi), zhotoviteľovi stavby, autorskému dozoru, a to v termínoch podľa dohody na rokovaniach a kontrolných dňoch, najneskôr však do 3 pracovných dní,
  • v súčinnosti so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom písomné pripomienkovanie, odsúhlasovanie prípadných zmien, úprav realizačného projektu a aktualizácie plánu organizácie výstavby (harmonogramu projektu) v priebehu realizácie diela, ktoré nezvyšujú náklady diela – stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu realizácie a nezhoršujú parametre stavby, ostatné dodatky a zmeny projektu predkladať s vlastným vyjadrením mandantovi (objednávateľovi),
  • starostlivosť o systematické doplňovanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie dokončených častí diela,
  • bezodkladné písomné informovanie mandanta (objednávateľa) o všetkých závažných okolnostiach,
  • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovania podkladov, ich súlad s podmienkami zmlúv, súťažných podkladov, projektovou dokumentáciou, položkovitým rozpočtom zhotoviteľa stavby, harmonogram prác, písomné potvrdenie mesačne vykonaných prác v zisťovacom protokole,
  • kontrola tých častí dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými,
  • kontrola zhotoviteľa, či vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly),
  • kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa a informovanie mandanta (objednávateľa) na nedodržanie termín a rizík, ktoré by mohli ohroziť dodržanie termínov,
  • organizovanie a riadenie kontrolných dní stavby v týždňových intervaloch a podľa potreby, spracovanie zápisov z kontrolných dní a zabezpečenie ich distribúcie prítomným účastníkom,
  • vykonávanie zápisov do stavebného, montážneho  denníka, v prípade, že stavebný dozor nesúhlasí, resp. má výhrady proti dennému zápisu zhotoviteľa/stavbyvedúceho zhotoviteľa do stavebného denníka, zapíše to najneskôr do 3 pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov, inak sa má za to, že s obsahom záznamu súhlasil,
  • ak stavebný dozor zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má stavebný dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác,
  • uskutočňuje a vedie podrobnú fotodokumentáciu z priebehu realizácii stavby, táto bude súčasťou dokladovej časti pri odovzdaní diela a fakturácii služieb stavebného dozoru,
  • účasť na kontrolných dňoch stavby organizovaných poskytovateľom/riadiacim orgánom, ktorým je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v zastúpení Nitriansky samosprávny kraj,
  • kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ predloží k fakturácii stavebných prác a dodávok a k odovzdaniu a prevzatiu diela – stavby alebo časti stavby a účasť pri preberacom konaní, spracovanie a odovzdanie písomného vyjadrenia mandantovi (objednávateľovi) o kompletnosti odovzdanej dokumentácie a dokladov zhotoviteľa pri preberacom konaní,
  • v mene mandanta (objednávateľa) zvolá preberacie konanie stavby, spracovanie záznamu z preberacieho konania stavby, kontrola dokladov, spracovanie zoznamu prípadných vád a nedorobkov zistených v preberacom konaní,
  • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
  • poskytnutie súčinnosti mandantovi (objednávateľovi) pri riešení prípadných reklamácií na diele počas celej záručnej doby, súčinnosť spočíva v účasti na reklamačnom konaní na mieste stavby, poskytnutie písomného stanoviska mandantovi k reklamovaným vadám a technickému návrhu ich odstránenia.

 

Slovník spoločného obstarávania - CPV kód:

Hlavný predmet: hlavný slovník: 7152000-9  stavebný dozor

Doplňujúce predmety: hlavný slovník: 71315300-2  služby stavebného dozoru                                                            

 

Predpokladané investičné náklady: 481 364,57 EUR bez DPH

 

Predpokladaná hodnota zákazky: 4 800,00 EUR bez DPH        

 

5. Komplexnosť dodávky:

Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

 

6. Variantné riešenie:

Nie.

 

7. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky:

- 8 mesiacov + kolaudácia – stavebný dozor

8. Lehota na predkladanie cenových ponúk:
     09.03.2018 
do 12:00 hod.

 

9. Predkladanie cenových ponúk:

  • poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy
  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – Stavebný dozor – Rozšírenie kapacity MŠ“.

 

10. Podmienky účasti – obsah predloženej cenovej ponuky:

Osobné postavenie: § 32 ods. 2 písm. e) ZVO – doklad o oprávnení poskytovať službu na

predmet obstarávania – stavebný dozor – stačí fotokópia dokladu.

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a preukáže ich

predložením dokladu – doklad o odbornej spôsobilosti  na  výkon  činnosti  stavebný  dozor

v odbore pozemné stavby (nie jednoduché stavby) alebo ekvivalent dokladu platný  

v členských krajinách EÚ, z jednotlivých dokladov musí byť zrejmé členenie pre jednotlivé

špecializácie stavieb - stačí fotokópia dokladu.

Predmetom zákazky sú inžinierske činnosti a potreba výkonu činnosti  vyplýva  z  právnych

ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. v znení  neskorších  predpisov a zákona  č.  138/1992 Zb.

o autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov.

Uchádzač musí preukázať, že má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu na výkon činností pre

takú  špecializáciu stavieb, ktorá je predmetom stavebnej dodávky.  

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty  musia byť  predložené v slovenskom  jazyku  alebo  

v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa

spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

11. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

12. Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v Eur vrátane DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

13. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:

Operačný program Integrovaný regionálny operačný program. Výzva: kód IROP-PO2-SC221-2016-10 so zameraním na zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl.

 

14. Podmienky financovania:

Predmet zákazky bude z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

15. Ďalšie informácie: všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených cenových ponúk.

Obhliadku miesta stavby zabezpečí - Miroslav Lóži, Útvar služieb a investičnej výstavy, t.č. 0908 735 968.

Projektová dokumentácia stavby rieši prístavbu novej budovy a obnovu existujúcej budovy materskej školy, stavebné práce pozostávajú zo:

  • Prístavba novej budovy – Pavilón 5 – stavebná časť, elektroinštalácia a bleskozvod, štruktúrovaná kabeláž, zdravotechnika, plynofikácia, vykurovanie, vetranie a úprava vonkajších plôch.
  • Stavebné úpravy existujúcej budovy: elektroinštalácia, vykurovanie, nútené vetranie, zdravotechnika, lapač tuku, stavebné úpravy, bezbariérový prístup.

 

Ponuka uchádzača musí obsahovať:

  • Doklady a dokumenty podľa bodu 10 tejto výzvy
  • Návrh na plnenie kritérií

                                                                                               

 

 

 

 

                                                                             PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                         starosta obce

 

Príloha: PD na CD nosiči

              Návrh na plnenie kritérií

 

 

 

V Močenku, dňa 22.02.2018

 

Vypracovala: Eleonóra Flammichová

   

 

 

 

Prílohy

výzva na stavebný dozor

(pdf - 651.57 kB)

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top