Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 22.02.2018 12:00  //  aktualizácia: 13.03.2018 13:22  //  zobrazené: 564

VÝZVA na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska ,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“

VÝZVA
na predkladanie cenových ponúk bez využitia elektronického trhoviska

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“) na poskytnutie služby s názvom:
,,Stavebný dozor pre stavbu: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov:                                     Obec Močenok

V zastúpení:                             PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                        00 308 439

DIČ:                                        20 21 25 27 94

Kontaktná osoba:                      Bc. Eleonóra Flammichová vo veciach verejného obstarávania

e-mail:                                     sluzby@mocenok.sk

Telefón:                                   +421376552825

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, areál a budova materskej školy, ul. Vinohradská 1595/3.

 

3. Typ zmluvy: Mandátna zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov.  

 

4. Opis predmetu zákazky:   

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb stavebného dozoru a súvisiace inžinierske činnosti pri realizácii stavby: ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenku“.

Výkon stavebného dozoru v rozsahu:

  • oboznámenie sa s projektovou dokumentáciou stavby pre stavebné povolenie ,,Rozšírenie kapacity Materskej školy v Močenok“, s právoplatným stavebným povolením, podmienkami realizácie stavby podľa vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov štátnej správy a organizácií k projektu pre stavebné povolenie, s obsahom zmluvy o dielo,
  • účasť na rokovaniach a kontrolných dňoch (podľa potreby aj častejšie), spolupráca a súčinnosť so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom,
  • zabezpečenie protokolárneho odovzdania staveniska zhotoviteľovi s určením odberných miest vody, elektrickej energie, zabezpečenie zápisu do stavebného denníka, spracovanie samostatného záznamu z odovzdania staveniska,
  • písomné predkladanie pripomienok k realizačnému projektu a k plánu organizácie výstavby mandantovi (objednávateľovi), zhotoviteľovi stavby, autorskému dozoru, a to v termínoch podľa dohody na rokovaniach a kontrolných dňoch, najneskôr však do 3 pracovných dní,
  • v súčinnosti so zhotoviteľom stavby a autorským dozorom písomné pripomienkovanie, odsúhlasovanie prípadných zmien, úprav realizačného projektu a aktualizácie plánu organizácie výstavby (harmonogramu projektu) v priebehu realizácie diela, ktoré nezvyšujú náklady diela – stavebného objektu alebo prevádzkového súboru, nepredlžujú lehotu realizácie a nezhoršujú parametre stavby, ostatné dodatky a zmeny projektu predkladať s vlastným vyjadrením mandantovi (objednávateľovi),
  • starostlivosť o systematické doplňovanie dokumentácie, podľa ktorej sa stavba realizuje a evidencia dokumentácie dokončených častí diela,
  • bezodkladné písomné informovanie mandanta (objednávateľa) o všetkých závažných okolnostiach,
  • kontrola vecnej a cenovej správnosti a úplnosti oceňovania podkladov, ich súlad s podmienkami zmlúv, súťažných podkladov, projektovou dokumentáciou, položkovitým rozpočtom zhotoviteľa stavby, harmonogram prác, písomné potvrdenie mesačne vykonaných prác v zisťovacom protokole,
  • kontrola tých častí dodávok, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté alebo sa stanú neprístupnými,
  • kontrola zhotoviteľa, či vykonáva predpísané skúšky materiálov, konštrukcií a prác, kontrolu ich výsledkov a vyžadovanie dokladov, ktoré preukazujú kvalitu vykonaných prác a dodávok (atesty, protokoly),
  • kontrola postupu prác podľa časového plánu stavby a zmluvy, upozornenie zhotoviteľa a informovanie mandanta (objednávateľa) na nedodržanie termín a rizík, ktoré by mohli ohroziť dodržanie termínov,
  • organizovanie a riadenie kontrolných dní stavby v týždňových intervaloch a podľa potreby, spracovanie zápisov z kontrolných dní a zabezpečenie ich distribúcie prítomným účastníkom,
  • vykonávanie zápisov do stavebného, montážneho  denníka, v prípade, že stavebný dozor nesúhlasí, resp. má výhrady proti dennému zápisu zhotoviteľa/stavbyvedúceho zhotoviteľa do stavebného denníka, zapíše to najneskôr do 3 pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov, inak sa má za to, že s obsahom záznamu súhlasil,
  • ak stavebný dozor zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má stavebný dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác,
  • uskutočňuje a vedie podrobnú fotodokumentáciu z priebehu realizácii stavby, táto bude súčasťou dokladovej časti pri odovzdaní diela a fakturácii služieb stavebného dozoru,
  • účasť na kontrolných dňoch stavby organizovaných poskytovateľom/riadiacim orgánom, ktorým je Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v zastúpení Nitriansky samosprávny kraj,
  • kontrola dokladov, ktoré zhotoviteľ predloží k fakturácii stavebných prác a dodávok a k odovzdaniu a prevzatiu diela – stavby alebo časti stavby a účasť pri preberacom konaní, spracovanie a odovzdanie písomného vyjadrenia mandantovi (objednávateľovi) o kompletnosti odovzdanej dokumentácie a dokladov zhotoviteľa pri preberacom konaní,
  • v mene mandanta (objednávateľa) zvolá preberacie konanie stavby, spracovanie záznamu z preberacieho konania stavby, kontrola dokladov, spracovanie zoznamu prípadných vád a nedorobkov zistených v preberacom konaní,
  • kontrola vypratania staveniska zhotoviteľom,
  • poskytnutie súčinnosti mandantovi (objednávateľovi) pri riešení prípadných reklamácií na diele počas celej záručnej doby, súčinnosť spočíva v účasti na reklamačnom konaní na mieste stavby, poskytnutie písomného stanoviska mandantovi k reklamovaným vadám a technickému návrhu ich odstránenia.

 

Slovník spoločného obstarávania - CPV kód:

Hlavný predmet: hlavný slovník: 7152000-9  stavebný dozor

Doplňujúce predmety: hlavný slovník: 71315300-2  služby stavebného dozoru                                                            

 

Predpokladané investičné náklady: 481 364,57 EUR bez DPH

 

Predpokladaná hodnota zákazky: 4 800,00 EUR bez DPH        

 

5. Komplexnosť dodávky:

Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

 

6. Variantné riešenie:

Nie.

 

7. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky:

- 8 mesiacov + kolaudácia – stavebný dozor

8. Lehota na predkladanie cenových ponúk:
     09.03.2018 
do 12:00 hod.

 

9. Predkladanie cenových ponúk:

  • poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy
  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – Stavebný dozor – Rozšírenie kapacity MŠ“.

 

10. Podmienky účasti – obsah predloženej cenovej ponuky:

Osobné postavenie: § 32 ods. 2 písm. e) ZVO – doklad o oprávnení poskytovať službu na

predmet obstarávania – stavebný dozor – stačí fotokópia dokladu.

Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO a preukáže ich

predložením dokladu – doklad o odbornej spôsobilosti  na  výkon  činnosti  stavebný  dozor

v odbore pozemné stavby (nie jednoduché stavby) alebo ekvivalent dokladu platný  

v členských krajinách EÚ, z jednotlivých dokladov musí byť zrejmé členenie pre jednotlivé

špecializácie stavieb - stačí fotokópia dokladu.

Predmetom zákazky sú inžinierske činnosti a potreba výkonu činnosti  vyplýva  z  právnych

ustanovení zákona č. 50/1976 Zb. v znení  neskorších  predpisov a zákona  č.  138/1992 Zb.

o autorizovaných stavebných inžinierov v znení neskorších predpisov.

Uchádzač musí preukázať, že má zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu na výkon činností pre

takú  špecializáciu stavieb, ktorá je predmetom stavebnej dodávky.  

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty  musia byť  predložené v slovenskom  jazyku  alebo  

v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa

spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

11. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

12. Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v Eur vrátane DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

13. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ:

Operačný program Integrovaný regionálny operačný program. Výzva: kód IROP-PO2-SC221-2016-10 so zameraním na zvýšenie hrubej zaškolenosti detí materských škôl.

 

14. Podmienky financovania:

Predmet zákazky bude z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

15. Ďalšie informácie: všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených cenových ponúk.

Obhliadku miesta stavby zabezpečí - Miroslav Lóži, Útvar služieb a investičnej výstavy, t.č. 0908 735 968.

Projektová dokumentácia stavby rieši prístavbu novej budovy a obnovu existujúcej budovy materskej školy, stavebné práce pozostávajú zo:

  • Prístavba novej budovy – Pavilón 5 – stavebná časť, elektroinštalácia a bleskozvod, štruktúrovaná kabeláž, zdravotechnika, plynofikácia, vykurovanie, vetranie a úprava vonkajších plôch.
  • Stavebné úpravy existujúcej budovy: elektroinštalácia, vykurovanie, nútené vetranie, zdravotechnika, lapač tuku, stavebné úpravy, bezbariérový prístup.

 

Ponuka uchádzača musí obsahovať:

  • Doklady a dokumenty podľa bodu 10 tejto výzvy
  • Návrh na plnenie kritérií

                                                                                               

 

 

 

 

                                                                             PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                         starosta obce

 

Príloha: PD na CD nosiči

              Návrh na plnenie kritérií

 

 

 

V Močenku, dňa 22.02.2018

 

Vypracovala: Eleonóra Flammichová

   

 

 

 

Prílohy

výzva na stavebný dozor

(pdf - 651.57 kB)

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top