Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 02.08.2016 08:42  //  aktualizácia: 02.08.2016 08:50  //  zobrazené: 548

VÝZVA na predloženie cenovej ponuky ,,Rekonštrukcia MK spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, Močenok“

VÝZVA

na predkladanie ponúk

podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov na stavebné práce s názvom:

,,Rekonštrukcia MK spojnica ulíc Nitrianska - Družstevná, Močenok“

___________________________________________________________________________

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

    Názov:                    Obec Močenok

    Zastúpená:              PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

    Sídlo:                      Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

    IČO:                        00 308 439

    DIČ:                        20 21 25 27 94

    Telefón:                  037/6552370

    Kontaktná osoba:    Eleonóra Flammichová - verejné obstarávanie

                                  Miroslav Lóži, t.č. 0908 735 968 – technické zabezpečenie

    e-mail:                     sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: obec Močenok, spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, katastrálne územie Močenok

 

3. Typ zmluvy: Zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov.

 

4. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je rekonštrukcia – súvislá oprava povrchu miestnej komunikácie spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná.

Jestvujúca miestna komunikácia, spojnica ulíc Nitrianska – Družstevná, zabezpečuje prístup k jestvujúcej IBV zástavbe. V rámci výstavby komunikácie sa vybuduje samostatná komunikácia. V rámci búracích prác sa odstráni jestvujúca konštrukcia vozovky, odstráni sa časť jestvujúceho chodníka a časti vjazdov do dvorov. Vozovka bude lemovaná z oboch strán betónovými cestnými obrubníkmi.

Nová konštrukcia vozovky komunikácie je navrhnutá v nasledovnom zložení:

  • Asfaltový betón  AC 11 O, I –           40 mm
  • Obaľované kamenivo  AC 22 P, I –   120 mm
  • Štrkodrva fr. 32-63 mm  ŠD –           150 mm
  • Štrkodrvina fr. 16-32 mm  ŠD -         180 mm

Počas realizácie bude potrebné osadiť na jestvujúcich komunikáciách prenosné dopravné značenie.

Zabezpečiť realizáciu označenia vodorovného dopravného značenia v mieste prechodu pre chodcov.

 

Upozornenie!

V mieste realizácie stavby sa nachádzajú podzemné inžinierske siete – vodovod, STL plynovod, TV- kábel, kanalizácia – siete si je potrebné dať vytýčiť, vytýčenie zabezpečí uchádzač - zhotoviteľ.

 

Cena za predmet zákazky bude určená podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky – výkazu výmer.

Položky z výkazu výmer č. 14, 15, 16, 17, 18, 19, 30, 31, 32, 33, 34 a 35 nie sú predmetom zákazky, nebudú sa naceňovať. Cena bude bez týchto položiek.

 

Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH - 42 000,- EUR

 

Slovník spoločného obstarávania CPV: 45233223-8 Obnova povrchu vozoviek

 

5. Komplexnosť dodávky: uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky v požadovanom rozsahu, obsahu a kvalite. Nie je prípustné rozdelenie predmetu zákazky.

 

6. Variantné riešenie: neumožňuje sa predloženie variantného riešenia, ak súčasťou ponuky bude variantné riešenie, nebude brané do úvahy.

 

7. Lehota na predkladanie ponúk: 25.08.2016 do 14,00 hod.
Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predloženie cenovej ponuky nebude hodnotená a bude vrátená na adresu uchádzača naspäť neotvorená.

 

8. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: verejný obstarávateľ požaduje, aby bol riadne zhotovený predmet zákazky odovzdaný verejnému obstarávateľovi v termíne do 30.októbra 2016.

                      

9. Predkladanie ponúk:
- doručením poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy

- osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke bude napísané: ,,Neotvárať cenová ponuka –Rekonštrukcia MK“.

Na obálke bude uvedené obchodné meno a adresa uchádzača.

 

10. Podmienky účasti – obsah ponuky:
- návrh zmluvy podpísaný uchádzačom alebo jeho štatutárnym zástupcom s vyplnenými údajmi uchádzača – zhotoviteľa,

- rozpočet – t.j. ocenený výkaz výmer bude prílohou zmluvy o dielo (okrem položiek – 14,15,16,17,18,19,30,31,32,33,34 a 35). Pri všetkých položkách výkazu výmer uvádzať príslušné ceny  bez DPH a s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta, ktoré budú pevné a maximálne,

- doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky (originál alebo fotokópia),

- referencie o realizácii prác na podobný predmet zákazky,

- termín a dĺžka realizácie predmetu zákazky,

- uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý bude zabezpečený subdodávateľom.

 

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

11. Kritériá na hodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR bez DPH /s DPH/

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom  a predmet zákazky, náležitosti ponuky a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eurách. Navrhovanú cenu je potrebné určiť najviac na 2 desatinné miesta.

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie 0,0 € DPH) a upozorní na túto skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH.

 

12. Vyhodnotenie ponúk: vyhodnotenie ponúk sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov.  Každý uchádzač bude informovaný o výsledku verejného obstarávania písomnou formou.

 

13. Podmienky financovania:   

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa na základe podpísanej zmluvy. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové, zálohové platby.

Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

14. Ďalšie informácie:

Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

Ponuka uchádzača musí obsahovať:

    - doklady a dokumenty podľa bodu č. 10 tejto výzvy

    - návrh na plnenie kritérií podľa bodu č. 11 tejto výzvy.

 

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak ponuková cena nebude vyhovovať finančným podmienkam verejného obstarávateľa.

 

                   

 

 

V Močenku, dňa 01.08.2016                                    

 

 

Prílohy:       

Návrh zmluvy o dielo

Výkaz výmer

Projektová dokumentácia

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik
 starosta obce

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top