Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 14.10.2019 12:45  //  aktualizácia: 14.10.2019 13:27  //  zobrazené: 575

Výzva na predloženie cenovej ponuky na dodanie tovaru: "Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku - Nábytok do jazykových učební"

Výzva na predloženie cenovej ponuky

zákazka na dodanie tovaru podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní

a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“)

,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku –

Nábytok do jazykových učební“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:          Obec Močenok

Sídlo:                                                  Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                              PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                    00 308 439

DIČ:                                                    2021252794

Internetová stránka:                              www.mocenok.sk        

Bankové spojenie:                                VÚB a.s. Galanta

Číslo účtu –IBAN:                                SK42 0200 0000 0015 8221 9153

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Eleonóra Flammichová

Telefón/ e-mail:                                    +421376552825 / sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia cenovej ponuky:

Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, Klientske centrum na prízemí budovy alebo elektronicky: sluzby@mocenok.sk

 

3. Predmet obstarávania:

,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku – Nábytok do jazykových učební

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov, návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.

 

5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):  

Predmetom zákazky je dodanie nábytku do dvoch jazykových učební, a to do jazykovej učebne anglického jazyka pre 16 žiakov a jazykovej učebne nemeckého jazyka pre 16 žiakov v základnej škole a nábytok pre učiteľov.

Podrobný opis jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer v prílohe č. 2 tejto výzvy.

 

6. Predpokladaná hodnota zákazky:  3 516,20 Eur bez DPH

7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:

Základná škola v Močenku, ul. Školská 1697/19, Močenok.

 

8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

December 2019 – január 2020

 

9. Lehota na predloženie ponuky:  24.10.2019

 

10. Spôsob predloženia ponuky:

  • elektronicky na adresu: sluzby@mocenok.sk

V predmete správy bude napísané: ,,CP – Nábytok do jazykových učební“. 

Celá ponuka musí byť predložená v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

11. Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov ŠR – Integrovaný regionálny operačný program a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 60 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

Predmet zákazky bude podporený z fondov EÚ, k plneniu zmluvy príde až po kontrole príslušného Sprostredkovacieho orgánu. Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný a nepríde k schváleniu verejného obstarávania, z toho dôvodu nepríde k plneniu zmluvy.

12. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

 

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, nástroje a náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pracovníkov a ochrany majetku objednávateľa, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

13. Pokyny na zostavenie ponuky:  

Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

a) Návrh na plnenie kritérií (príloha č. 1)

b) Ocenený výkaz výmer (príloha č. 2), ktorý bude opečiatkovaný a podpísaný a bude predložený aj v elektronickej podobe na CD

Rozpočet – ocenený výkaz výmer bude predložený v elektronickej forme, rozpočet bude vypracovaný v programe MS Office – EXCEL, cena celkom za každú položku bude zavzorcovaná funkciou ROUND so zaokrúhlením na dve desatinné miesta a všetky súčty sú zavzorcované funkciou SUM.  –  každá položka v stĺpci E musí byť vypočítaná prostredníctvom vzorca „množstvo x jed. cena so zaokrúhlením funkciou ROUND na 2 des. miesta“.

c) Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3

d) Fotokópia dokladu o oprávnení dodávať tovar

 

14. Lehota viazanosti ponúk: 15.11.2019

 

15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Variantné riešenie – Nie

 

 

 

Prílohy:
č.1 – Návrh na plnenie kritérií

 č. 2 - Výkaz výmer

 č. 3 – Čestné vyhlásenie

             

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                               starosta obce

 

 

 

 

V Močenku dňa 11.10.2019

Vypracovala: Eleonóra Flammichová   

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top