Výzva na predloženie cenovej ponuky
zákazka na dodanie tovaru podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“)
,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku –
Nábytok do jazykových učební“
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:
Názov verejného obstarávateľa: Obec Močenok
Sídlo: Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok
Štatutárny zástupca: PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce
IČO: 00 308 439
DIČ: 2021252794
Internetová stránka: www.mocenok.sk
Bankové spojenie: VÚB a.s. Galanta
Číslo účtu –IBAN: SK42 0200 0000 0015 8221 9153
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Eleonóra Flammichová
Telefón/ e-mail: +421376552825 / sluzby@mocenok.sk
2. Miesto predloženia/doručenia cenovej ponuky:
Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, Klientske centrum na prízemí budovy alebo elektronicky: sluzby@mocenok.sk
3. Predmet obstarávania:
,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku – Nábytok do jazykových učební“
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov, návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.
5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):
Predmetom zákazky je dodanie nábytku do dvoch jazykových učební, a to do jazykovej učebne anglického jazyka pre 16 žiakov a jazykovej učebne nemeckého jazyka pre 16 žiakov v základnej škole a nábytok pre učiteľov.
Podrobný opis jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer v prílohe č. 2 tejto výzvy.
6. Predpokladaná hodnota zákazky: 3 516,20 Eur bez DPH
7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:
Základná škola v Močenku, ul. Školská 1697/19, Močenok.
8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:
December 2019 – január 2020
9. Lehota na predloženie ponuky: 24.10.2019
10. Spôsob predloženia ponuky:
V predmete správy bude napísané: ,,CP – Nábytok do jazykových učební“.
Celá ponuka musí byť predložená v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.
11. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov ŠR – Integrovaný regionálny operačný program a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 60 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.
Predmet zákazky bude podporený z fondov EÚ, k plneniu zmluvy príde až po kontrole príslušného Sprostredkovacieho orgánu. Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný a nepríde k schváleniu verejného obstarávania, z toho dôvodu nepríde k plneniu zmluvy.
12. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia ponúk: najnižšia cena v EUR vrátane DPH
Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.
V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, nástroje a náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pracovníkov a ochrany majetku objednávateľa, personálne náklady atď.
Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.
Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.
Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.
13. Pokyny na zostavenie ponuky:
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Návrh na plnenie kritérií (príloha č. 1)
b) Ocenený výkaz výmer (príloha č. 2), ktorý bude opečiatkovaný a podpísaný a bude predložený aj v elektronickej podobe na CD
Rozpočet – ocenený výkaz výmer bude predložený v elektronickej forme, rozpočet bude vypracovaný v programe MS Office – EXCEL, cena celkom za každú položku bude zavzorcovaná funkciou ROUND so zaokrúhlením na dve desatinné miesta a všetky súčty sú zavzorcované funkciou SUM. – každá položka v stĺpci E musí byť vypočítaná prostredníctvom vzorca „množstvo x jed. cena so zaokrúhlením funkciou ROUND na 2 des. miesta“.
c) Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3
d) Fotokópia dokladu o oprávnení dodávať tovar
14. Lehota viazanosti ponúk: 15.11.2019
15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Prílohy:
č.1 – Návrh na plnenie kritérií
č. 2 - Výkaz výmer
č. 3 – Čestné vyhlásenie
PaedDr. Roman Urbánik
starosta obce
V Močenku dňa 11.10.2019
Vypracovala: Eleonóra Flammichová
Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !
Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.
Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.