Výzva na predkladanie cenových ponúk
zákazka na stavebné práce a dodanie tovaru podľa §117 zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. (ďalej len ,,ZVO“)
,,Revitalizácia verejného priestranstva v centre obce Močenok –
Revitalizácia spevnených plôch“
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO
Názov verejného obstarávateľa: Obec Močenok
Sídlo: Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok
Štatutárny zástupca: PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce
IČO: 00 308 439
DIČ: 2021252794
Internetová stránka: www.mocenok.sk
Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Eleonóra Flammichová
Telefón/e-mail: +421376552825/sluzby@mocenok.sk
2. Miesto predloženia/doručenia ponuky: Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, sluzby@mocenok.sk
3. Predmet obstarávania:
Predmetom obstarávania je revitalizácia verejného priestranstva v centre obce. Revitalizácia bude z dvoch častí časť 1 a časť 2.
Časť 1 vo veľkosti cca. 110 m2 bude pozostávať z vybúrania pôvodného podkladu, osadenia obrubníkov a výsadby zelene. Bude vysadených 762 ks rastlín, ktoré budú zamulčované kôrou.
Časť 2 vo veľkosti cca. 101 m2 bude pozostávať z vybúrania spevnenej plochy, osadenia obrubníkov a výsadby zelene. Bude vysadených 226 ks rastlín, ktoré budú zamulčované kôrou. Bližšie informácie v predloženej PD a výkaze výmer.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmet verejného obstarávania spĺňal ergonomické charakteristiky s cieľom zabezpečiť prístup pre všetky kategórie používateľov vrátane osôb so zdravotným postihnutím.
Slovník spoločného obstarávania – CPV kód:
45000000-7 Stavebné práce
03121100-6 Živé rastliny, cibuľky, korene, rastlinné rezky a sadenice
4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:
Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov, návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.
5. Predpokladaná hodnota zákazky: 20 922,24 EUR bez DPH
6. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, ulica Sv. Gorazda a ulica Školská
7. Termín dodávky predmetu zákazky: apríl – júl 2020
8. Financovanie predmetu zákazky:
Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov ŠR a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.
9. Lehota na predloženie ponuky: 02.09.2019
10. Spôsob predloženia ponuky:
Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.
Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,Revitalizácia spevnených plôch“.
Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.
Komplexnosť dodávky: Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.
11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v Eur vrátane DPH
Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.
Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.
Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.
Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.
12. Pokyny na zostavenie ponuky:
Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
Osobitné podmienky plnenia zákazky:
V prípade, ak úspešný uchádzač – dodávateľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, je podmienkou, aby v realizačnej zmluve zamestnali na realizáciu predmetu zákazky osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky – v obci Močenok.
13. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.
14. Lehota viazanosti ponúk: 09.09.2019
15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
Podpora pracovných príležitostí
Podpora dôstojnej práce
Podpora dodržiavania sociálnych a pracovných práv
Podpora zjednodušenia prístupu a návrhu pre všetkých.
Príloha: č.1 Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk
č. 2 Výkaz - výmer
č. 3 – Čestné vyhlásenie § 32 ods.1 písm. b) ZVO
č. 4 – Čestné vyhlásenie § 32 ods.1 písm. f) ZVO
č. 5 – Projektová dokumentácia
PaedDr. Roman Urbánik
starosta obce
V Močenku, dňa 21.08.2018
Vypracovala: Eleonóra Flammichová
Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !
Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.
Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.