Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 14.06.2019 13:13  //  aktualizácia: 14.06.2019 13:32  //  zobrazené: 651

Výzva na predkladanie cenových ponúk na službu: ,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok pre roky 2019 - 2021“

Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na poskytnutie služby podľa §117 zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. (ďalej len ,,ZVO“)

 

,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok

pre roky 2019 - 2021“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO

Názov verejného obstarávateľa:                     Obec Močenok

Sídlo:                                                              Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                               00 308 439

DIČ:                                                               2021252794

Internetová stránka:                                          www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach zákazky:                Ing. Lucia Hambálková

Telefón/e-mail:                                                +421376552370

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:      Eleonóra Flammichová

Telefón/e-mail:                                                            +421376552825/sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky: Obecný úrad Močenok, Klientske centrum, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, e-mail: sluzby@mocenok.sk

 

3. Predmet obstarávania: ,,Zabezpečenie auditu účtovnej závierky a súvisiacich služieb pre Obec Močenok pre roky 2019 - 2021“. 

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: Zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov – návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.

 

5. Predmet zákazky a podrobný opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie – odovzdanie:

a) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2019, najneskôr do 30.04.2020

b) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2020, najneskôr do 30.04.2021

c) Správa audítora k pripojenej ročnej účtovnej závierke za rok 2021, najneskôr do 30.04.2022

d) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2019, najneskôr do 30.06.2020

e) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2020, najneskôr do 30.6.2021

f) Správa audítora k pripojenej konsolidovanej účtovnej závierke za rok 2021, najneskôr do 30.06.2022,

g) Správa audítora k výročnej správe za rok 2019 do 31.08.2020

h) Správa audítora k výročnej správe za rok 2020 do 31.08.2021

i) Správa audítora k výročnej správe za rok 2021do 31.08.2022.

 

Opis predmetu zákazky a jeho rozsah:

a) Predmetom tejto výzvy je výber audítora, ktorý vykoná audit ročnej účtovnej závierky, audit konsolidovanej účtovnej závierky, audit súladu výročnej správy s účtovnou závierkou a s tým súvisiacich služieb za rok 2019, 2020 a 2021  pre obec Močenok.

      Výsledkom auditu je:

  • vypracovanie správy audítora o ročnej účtovnej závierke, správy audítora o konsolidovanej účtovnej závierke a správy audítora o overení súladu výročnej správy s účtovnou závierkou obce Močenok za rok 2019, 2020, 2021,
  • vypracovanie listu odporúčaní na odstránenie nedostatkov v prípade ich zistenia pri audite.

b) Dodávateľ sa zaväzuje, že cena za predmet tejto zákazky je konečná. V cene za poskytnutie služby sú zahrnuté všetky náklady na predmet obstarávania.

c) Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ oceniť v súlade s tabuľkou „Návrh na plnenie kritérií“, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.

d) Dodávateľ je povinný zabezpečiť predmet zákazky vlastnými kapacitami, predmet zákazky nemôže byť zabezpečený subdodávateľsky.

 

Slovník spoločného obstarávania – CPV kód:  79212000-3 Audítorské služby

           

6. Predpokladaná hodnota zákazky:  9 000,- Eur bez DPH

 

7. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, Obecný úrad, Sv. Gorazda 629/82,
951 31 Močenok.

 

8. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Do 31.12.2021.

 

9. Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

10. Lehota na predloženie ponuky:  31.07.2019 do 10:00 hod.

 

11. Spôsob predloženia ponuky:

  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,Audit účtovnej závierky“

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

Komplexnosť dodávky: Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

 

12. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:   najnižšia cena v Eur s DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

V návrhu ceny musí uchádzač preukázať, že ním stanovená cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním prác. Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.

 

Uchádzač navrhovanú cenu uvedie v zložení:

  • Celková cena za celý predmet obstarávania s DPH, bez DPH

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.

 

13. Pokyny na zostavenie ponuky:

Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

  • Identifikačné údaje uchádzača (meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky, na ktorú sa ponuka predkladá.
  • Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle bodu 12. tejto výzvy (príloha č. 1 tejto výzvy)
  • Čestné vyhlásenie (príloha č. 2 tejto výzvy)
  • Preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti na dodanie predmetu zákazky podľa § 34 ZVO:
    1. Licencia na poskytovanie audítorských služieb vydaná Slovenskou komorou audítorov podľa zákona NR SR č. 466/2002 Z.z. o audítoroch a Slovenskej komore audítorov v z.n.p. alebo zákona NR SR č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov – potvrdzujúca zápis do zoznamu audítorov potvrdzujúca zápis do zoznamu audítorských spoločnost, postačuje overená fotokópia dokladu.
    2. Certifikát o spôsobilosti na poskytovanie audítorských služieb, vydaný Slovenskou komorou audítorov podľa zákona NR SR č. 466/2002 Z.z. o audítoroch a Slovenskej komore audítorov v z.n.p. alebo zákona NR SR č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite
      a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, postačuje overená fotokópia dokladu.

 

14. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

15. Lehota viazanosti ponúk:  31.08.2019

 

16. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom zmluvy.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predkladaním dokladov a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.

 

Príloha: č.1  Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk

             č. 2 Čestné vyhlásenie

 

 

 

 

 

 

                                                                           PaedDr. Roman Urbánik

                                                                         starosta obce

 

V Močenku, dňa 13. 06. 2019

Vypracovala: Eleonóra Flammichová   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top