Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 16.04.2020 12:43  //  aktualizácia: 16.04.2020 12:49  //  zobrazené: 454

Výzva na predkladanie cenových ponúk na predmet zákazky: ,,Zvyšovanie bezpečnosti v obci Močenok – rozšírenie kamerového systému“

Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 117  zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“) na predmet zákazky:

,,Zvyšovanie bezpečnosti v obci Močenok – rozšírenie kamerového systému“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:    Obec Močenok

Sídlo:                                                 Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                   00 308 439

DIČ:                                                   2021252794

Internetová stránka:                           www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:    Eleonóra Flammichová

Telefón:                                                                                 +421376552825

E-mail:                                                                                  sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky:

Obecný úrad Močenok, Školská 1690, 951 31 Močenok - klientske centrum, na adresu Obec Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok - prostredníctvom pošty, kuriérom, osobne alebo elektronicky na emailovú adresu (v prípade podpísaných originálnych dokumentov postačuje sken príslušného dokumentu): sluzby@mocenok.sk, obálku označiť: Neotvárať – Rozšírenie kamerového systému.

3. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Kúpna zmluva v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.

 

4. Predmet obstarávania:

Predmetom zákazky je obstaranie dodávky a montáž 6 statických kamier a 6 otočných kamier s príslušenstvom vrátane licencií, montáže a súvisiacich výdavkov. V obci je už vybudovaný kamerový systém, ide o rozšírenie a hlavne modernizáciu kamerového systému.

Cieľom je rozšírením kamerového systému mať podchytené problémové lokality a vytvoriť tak podmienky pre represiu, teda identifikáciu osôb porušujúcich zákon.

Kamery budú osadené v areáli materskej školy, základnej školy, zdravotného strediska, pri kultúrnom stredisku, pri obecnom úrade a  na verejnom priestranstve pri hlavnej križovatke. Ide celkom o osadenie 6 statických kamier a 6 otočných kamier. Kamery budú osadené prevažne do lokalít častého poškodzovania majetku obce, možných únikových trás páchateľov. Bude osadených 5 nových kamier, kde je potrebné pripojenie na dátovú infraštruktúru kamerového systému a 7 kamier bude vymenených za nefunkčné kamery na jestvujúcich miestach.

Miesto dodania predmetu zákazky – osadenie kamier:  

1. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu budovy, ktorá bude snímať hlavný chodník a vstup

2. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1  ks statickej kamery na stĺ pri chodníku z parkoviska, ktorá bude snímať vstup do areálu z parkoviska

3. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stĺp smerom k ul. Nitrianska, ktorá bude snímať dvor od hlavnej brány a vstupy do kuchyne a kotolne

4. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stĺp pri detskom ihrisku, ktorá bude snímať detské a dopravné ihrisko

5. Lokalita Zdravotné stredisko, ul. Mlynská – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu lekárne, ktorá bude snímať parkovisko pred zdravotným strediskom a vstupnú bránu do areálu zdravotného strediska

6. Lokalita Obecný úrad, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu obecného úradu, ktorá bude snímať zadný vchod do budovy obecného úradu a pošty, parkovisko a garáže

7. Lokalita areálu Základnej školy, ul. Školská – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp na dvore školy, ktorá bude snímať areál základnej školy, vstup do druhej a tretej budovy, telocvične a družiny

8. Lokalita Centrum obce – pri fontáne, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať centrum obce, chodník od Hornej Kráľovej, chodník na ul. Školskej, trhovisko, fontánu, okolité predajne a chodník k obecnému úradu  (smer Šaľa)

9. Lokalita Kultúrne stredisko – kláštor, ul. Školská – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp pri detskom ihrisku, ktorá bude snímať časť parku, detské ihrisko, hlavný vstup do budovy, parkovisko a priestor pred budovou, hokejbalové ihrisko a zadnú časť telocvične

10. Lokalita pri križovatke ulíc Nitrianska a Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať ulicu Nitriansku, ulicu Sv. Gorazda a ul. Hájska, kultúrny dom, parkovisko pred kultúrnym domom, predajňu železoobchodu, reštauráciu Vesna a bar Imro

11. Lokalita areálu obecného úradu, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať hlavný vchod do budovy, priestor pred obecným úradom, poštou, bankomatmi, vchod do kultúrneho domu a fit park

12. Lokalita pred obchodným domom Jednota, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať vchod do obchodu, parkovisko, predajne cez cestu (oproti Jednote), autobusové zastávky, chodník od Hornej Kráľovej a ulicu Sv. Gorazda.

Predmetom zákazky je:

- dodávka, montáž a následné uvedenie do prevádzky (t. j. rozšírenie existujúceho kamerového monitorovacieho systému na verejných priestranstvách obce Močenok),

- montáž a nastavenie kamier, 36 mesiacov záruka na HW a záručný servis, 24 mesačný prevádzkový servis – údržbu,

- dodávateľ musí zaručiť, že systém bude po technickej stránke inštalovaný a nastavený v súlade s platnou legislatívou a požiadavkami vyhlášok tak, že neumožní porušenie zákona o ochrane osobných údajov resp. iných platných predpisov,

- dodávateľ súčasne zabezpečí vyškolenie obsluhy a prevádzky kamerového systému tak, aby nielen dodržiavala prevádzkový režim, ale aj rešpektovala zákon o ochrane osobných údajov.

 

Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miest realizácie zákazky, aby sami získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu  a spracovanie ponuky a overili si špecifické podmienky súvisiace s dodávaným tovarom s montážou priamo na miestach dodania. Výdavky spojené s obhliadkou miest dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Termín obhliadky si môžete dohodnúť s kontaktnou osobou – Bohuš Sabo t.č. 0905 330 147.

 

Predpokladaná hodnota zákazky:    13 443,78 EUR bez DPH

Predpokladaná hodnota zákazky bola určená na základe prieskumu trhu a v súlade s ustanoveniami § 6 zákona o verejnom obstarávaní. 

 

Slovník spoločného obstarávania:

35120000-1  Dozorné a zabezpečovacie systémy a zariadenia

35125300-2  Bezpečnostné kamery

5161200-5  Inštalácia zariadení na spracovanie informácií

 

Variantné riešenie – Nie

 

5. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Trvanie predmetu zákazky - max. 2 mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy po zverejnení.

 

6. Financovanie predmetu zákazky:  

Predmet zákazky bude financovaný z dotácie zo štátneho rozpočtu z Ministerstva vnútra SR  - Okresného úradu Nitra a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr do 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

7. Lehota na predloženie ponuky: 7. máj 2020

8. Spôsob predloženia ponuky:

  • E-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • Poštou na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy
  • Osobne na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke a v predmete bude napísané: ,,Neotvárať!  CP –Rozšírenie kamerového systému“.

Celá ponuka, doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

Komplexnosť ponuky: uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. 

 

9. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

 

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje, zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

10. Pokyny na zostavenie ponuky – podmienky účasti:  

  • Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
    1. Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk (podľa priloženého vzoru – príloha č. 1 – vyplnený  a podpísaný)
    2. Rozpočet (výkaz výmer) – príloha č. 2
    3. Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3
    4. Podpísaný návrh Kúpnej zmluvy – príloha č. 4

 

11. Otváranie ponúk:

Otváranie ponúk sa uskutoční  bez prítomnosti uchádzačov, každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

12. Lehota viazanosti ponúk: 30.07.2020

13. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto verejného obstarávania nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
  • Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejňované alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Odovzdanie predmetu zákazky bude na základe odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu, ku ktorému budú predložené všetky potrebné doklady, technické listy, certifikáty, atď.

 

 

 

V Močenku, dňa 15.04.2020

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik

            starosta obce

 

 

 

Prílohy:

č. 1-   Návrh na plnenie kritéria

č. 2 – Výkaz výmer

č. 3 – Čestné vyhlásenie

č. 4 – Návrh Kúpnej zmluvy

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top