Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 16.04.2020 12:43  //  aktualizácia: 16.04.2020 12:49  //  zobrazené: 769

Výzva na predkladanie cenových ponúk na predmet zákazky: ,,Zvyšovanie bezpečnosti v obci Močenok – rozšírenie kamerového systému“

Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 117  zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“) na predmet zákazky:

,,Zvyšovanie bezpečnosti v obci Močenok – rozšírenie kamerového systému“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:    Obec Močenok

Sídlo:                                                 Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                   00 308 439

DIČ:                                                   2021252794

Internetová stránka:                           www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:    Eleonóra Flammichová

Telefón:                                                                                 +421376552825

E-mail:                                                                                  sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky:

Obecný úrad Močenok, Školská 1690, 951 31 Močenok - klientske centrum, na adresu Obec Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok - prostredníctvom pošty, kuriérom, osobne alebo elektronicky na emailovú adresu (v prípade podpísaných originálnych dokumentov postačuje sken príslušného dokumentu): sluzby@mocenok.sk, obálku označiť: Neotvárať – Rozšírenie kamerového systému.

3. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Kúpna zmluva v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.

 

4. Predmet obstarávania:

Predmetom zákazky je obstaranie dodávky a montáž 6 statických kamier a 6 otočných kamier s príslušenstvom vrátane licencií, montáže a súvisiacich výdavkov. V obci je už vybudovaný kamerový systém, ide o rozšírenie a hlavne modernizáciu kamerového systému.

Cieľom je rozšírením kamerového systému mať podchytené problémové lokality a vytvoriť tak podmienky pre represiu, teda identifikáciu osôb porušujúcich zákon.

Kamery budú osadené v areáli materskej školy, základnej školy, zdravotného strediska, pri kultúrnom stredisku, pri obecnom úrade a  na verejnom priestranstve pri hlavnej križovatke. Ide celkom o osadenie 6 statických kamier a 6 otočných kamier. Kamery budú osadené prevažne do lokalít častého poškodzovania majetku obce, možných únikových trás páchateľov. Bude osadených 5 nových kamier, kde je potrebné pripojenie na dátovú infraštruktúru kamerového systému a 7 kamier bude vymenených za nefunkčné kamery na jestvujúcich miestach.

Miesto dodania predmetu zákazky – osadenie kamier:  

1. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu budovy, ktorá bude snímať hlavný chodník a vstup

2. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1  ks statickej kamery na stĺ pri chodníku z parkoviska, ktorá bude snímať vstup do areálu z parkoviska

3. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stĺp smerom k ul. Nitrianska, ktorá bude snímať dvor od hlavnej brány a vstupy do kuchyne a kotolne

4. Areál Materskej školy, ul. Vinohradská – osadenie 1 ks statickej kamery na stĺp pri detskom ihrisku, ktorá bude snímať detské a dopravné ihrisko

5. Lokalita Zdravotné stredisko, ul. Mlynská – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu lekárne, ktorá bude snímať parkovisko pred zdravotným strediskom a vstupnú bránu do areálu zdravotného strediska

6. Lokalita Obecný úrad, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks statickej kamery na stenu obecného úradu, ktorá bude snímať zadný vchod do budovy obecného úradu a pošty, parkovisko a garáže

7. Lokalita areálu Základnej školy, ul. Školská – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp na dvore školy, ktorá bude snímať areál základnej školy, vstup do druhej a tretej budovy, telocvične a družiny

8. Lokalita Centrum obce – pri fontáne, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať centrum obce, chodník od Hornej Kráľovej, chodník na ul. Školskej, trhovisko, fontánu, okolité predajne a chodník k obecnému úradu  (smer Šaľa)

9. Lokalita Kultúrne stredisko – kláštor, ul. Školská – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp pri detskom ihrisku, ktorá bude snímať časť parku, detské ihrisko, hlavný vstup do budovy, parkovisko a priestor pred budovou, hokejbalové ihrisko a zadnú časť telocvične

10. Lokalita pri križovatke ulíc Nitrianska a Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať ulicu Nitriansku, ulicu Sv. Gorazda a ul. Hájska, kultúrny dom, parkovisko pred kultúrnym domom, predajňu železoobchodu, reštauráciu Vesna a bar Imro

11. Lokalita areálu obecného úradu, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať hlavný vchod do budovy, priestor pred obecným úradom, poštou, bankomatmi, vchod do kultúrneho domu a fit park

12. Lokalita pred obchodným domom Jednota, ul. Sv. Gorazda – osadenie 1 ks otočnej kamery na stĺp, ktorá bude snímať vchod do obchodu, parkovisko, predajne cez cestu (oproti Jednote), autobusové zastávky, chodník od Hornej Kráľovej a ulicu Sv. Gorazda.

Predmetom zákazky je:

- dodávka, montáž a následné uvedenie do prevádzky (t. j. rozšírenie existujúceho kamerového monitorovacieho systému na verejných priestranstvách obce Močenok),

- montáž a nastavenie kamier, 36 mesiacov záruka na HW a záručný servis, 24 mesačný prevádzkový servis – údržbu,

- dodávateľ musí zaručiť, že systém bude po technickej stránke inštalovaný a nastavený v súlade s platnou legislatívou a požiadavkami vyhlášok tak, že neumožní porušenie zákona o ochrane osobných údajov resp. iných platných predpisov,

- dodávateľ súčasne zabezpečí vyškolenie obsluhy a prevádzky kamerového systému tak, aby nielen dodržiavala prevádzkový režim, ale aj rešpektovala zákon o ochrane osobných údajov.

 

Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miest realizácie zákazky, aby sami získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu  a spracovanie ponuky a overili si špecifické podmienky súvisiace s dodávaným tovarom s montážou priamo na miestach dodania. Výdavky spojené s obhliadkou miest dodania predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Termín obhliadky si môžete dohodnúť s kontaktnou osobou – Bohuš Sabo t.č. 0905 330 147.

 

Predpokladaná hodnota zákazky:    13 443,78 EUR bez DPH

Predpokladaná hodnota zákazky bola určená na základe prieskumu trhu a v súlade s ustanoveniami § 6 zákona o verejnom obstarávaní. 

 

Slovník spoločného obstarávania:

35120000-1  Dozorné a zabezpečovacie systémy a zariadenia

35125300-2  Bezpečnostné kamery

5161200-5  Inštalácia zariadení na spracovanie informácií

 

Variantné riešenie – Nie

 

5. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Trvanie predmetu zákazky - max. 2 mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy po zverejnení.

 

6. Financovanie predmetu zákazky:  

Predmet zákazky bude financovaný z dotácie zo štátneho rozpočtu z Ministerstva vnútra SR  - Okresného úradu Nitra a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr do 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

7. Lehota na predloženie ponuky: 7. máj 2020

8. Spôsob predloženia ponuky:

  • E-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • Poštou na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy
  • Osobne na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke a v predmete bude napísané: ,,Neotvárať!  CP –Rozšírenie kamerového systému“.

Celá ponuka, doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

Komplexnosť ponuky: uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. 

 

9. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

 

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje, zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

10. Pokyny na zostavenie ponuky – podmienky účasti:  

  • Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
    1. Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk (podľa priloženého vzoru – príloha č. 1 – vyplnený  a podpísaný)
    2. Rozpočet (výkaz výmer) – príloha č. 2
    3. Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3
    4. Podpísaný návrh Kúpnej zmluvy – príloha č. 4

 

11. Otváranie ponúk:

Otváranie ponúk sa uskutoční  bez prítomnosti uchádzačov, každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

12. Lehota viazanosti ponúk: 30.07.2020

13. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto verejného obstarávania nebude poskytovať alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani žiadnym iným tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.
  • Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejňované alebo inak použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.
  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Odovzdanie predmetu zákazky bude na základe odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu, ku ktorému budú predložené všetky potrebné doklady, technické listy, certifikáty, atď.

 

 

 

V Močenku, dňa 15.04.2020

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik

            starosta obce

 

 

 

Prílohy:

č. 1-   Návrh na plnenie kritéria

č. 2 – Výkaz výmer

č. 3 – Čestné vyhlásenie

č. 4 – Návrh Kúpnej zmluvy

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top