Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 24.07.2019 12:11  //  aktualizácia: 24.07.2019 12:17  //  zobrazené: 712

Výzva na predkladanie cenových ponuk na predmet zákazky: ,,Výťah – Združený objekt obce Močenok“

  Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 117  zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov

v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“) na predmet zákazky:

,,Výťah – Združený objekt obce Močenok“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:    Obec Močenok

Sídlo:                                                 Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                   00 308 439

DIČ:                                                   2021252794

Internetová stránka:                           www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania:    Eleonóra Flammichová

Telefón:                                                                                 +421376552825

E-mail:                                                                                  sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky:

Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, klientske centrum prostredníctvom pošty, kuriérom alebo osobne.

3. Predmet obstarávania:

Predmetom zákazky je obstaranie stavebných prác: ,,Výťah – Združený objekt obce Močenok“. Ide o vybudovanie osobného výťahu pre existujúci objekt obecného úradu. Jedná sa o trojpodlažný objekt.

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov.

 

5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):  

Rozsah prác:        

  • Vybudovanie osobného výťahu so skleneným obkladom, umiestneným vo vstupnom vestibule v zrkadle existujúceho schodiska
  • Výťah bude mať 4 stanice – nástupištia
  • Základový blok pod výťahovou šachtou bude zo základovej dosky a stien hrúbky 300 mm
  • Nosná konštrukcia bude tvorená zváranými rámami z uzavretých oceľových profilov
  • Osvetlenie bude riešené osvetľovacími telesami
  • Šachta výťahu bude s rozmermi 1300x1320 mm
  • Rozmery kabíny výťahu sú 850x960x2150 mm, kabínové dvere budú automatické dvojkrídlové stranové, rozmeru 700x2000 mm, kabína výťahu bude prechodná.

Rozsah stavebných prác je definovaný v priloženom výkaze výmer  a v projektovej dokumentácii. Podmienky dodania stavebných prác sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo.

Stavebné práce budú realizované počas rekonštrukčných prác združeného objektu. 

Predpokladaná hodnota zákazky:   67 000,00 EUR bez DPH

 

6. Miesto dodania predmetu zákazky:  

Obec Močenok, združený objekt, ulica Sv. Gorazda 629/82, parcela č. 489/7, katastrálne územie Močenok.

 

7. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

Doba realizácie stavebných prác: september – november 2019.

 

8. Financovanie predmetu zákazky:  

Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehoty splatnosti faktúr bude 15 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

9. Lehota na predloženie ponuky: 12. august 2019

10. Spôsob predloženia ponuky:

  • Poštou na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy
  • Osobne na adresu podľa bodu 2 tejto výzvy

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke bude napísané: ,,Neotvárať!  CP –Výťah – Združený objekt“.

Celá ponuka, doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom do slovenského jazyka.

 

Komplexnosť ponuky: uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky. 

 

11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

 

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa, zriadenie aj vypratanie staveniska, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a v súlade s projektovou dokumentáciou a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

12. Pokyny na zostavenie ponuky – podmienky účasti:  

  • Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
    a) Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk (podľa priloženého vzoru – príloha č. 1 – vyplnený  a podpísaný)
    b) Rozpočet (výkaz výmer) – príloha č. 2
    c) Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3
    d) Zmluva o dielo – vyplnený a podpísaný návrh zmluvy – príloha č. 4- 1 x
    e) Termín a dĺžka realizácie predmetu zákazky – harmonogram prác.

 

13. Otváranie ponúk:

Otváranie ponúk sa uskutoční  bez prítomnosti uchádzačov, každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

14. Lehota viazanosti ponúk: 15.09.2019

15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Verejný obstarávateľ požaduje záruku minimálne 60 mesiacov. Záručná doba začne plynúť od protokolárneho prebratia stavby.
  • Variantné riešenie – Nie.
  • Odovzdanie predmetu zákazky bude na základe odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu, ku ktorému budú predložené všetky potrebné doklady, dokumentácia kvality stavby, certifikáty, stavebný denník, atď., ktoré sú potrebné ku kolaudácii stavby a potrebné v rámci kontroly výťahu.

 

 

 

V Močenku, dňa 24.07.2019

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik

            starosta obce

 

 

 

Prílohy predložené na CD:

č. 1- Návrh na plnenie kritéria

č. 2 – Výkaz výmer

č. 3 – Čestné vyhlásenie

č. 4 – Návrh ZoD

č. 5 -  PD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top