Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 10.09.2019 14:46  //  aktualizácia: 10.09.2019 14:49  //  zobrazené: 1824

Výzva na predkladanie cenových ponúk na dodanie tovaru: ,,Vitríny – Múzeum obce Močenok“

 

Výzva na predkladanie cenových ponúk

zákazka na dodanie tovaru podľa §117 zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z.n.p. (ďalej len ,,ZVO“)

 

,,Vitríny – Múzeum obce Močenok“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO

Názov verejného obstarávateľa:                     Obec Močenok

Sídlo:                                                              Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                                          PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                               00 308 439

DIČ:                                                               2021252794

Internetová stránka:                                          www.mocenok.sk

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Mgr. Klaudia Kleinová

Telefón/e-mail:                                                +421376552825/projekty@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia ponuky: Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, projekty@mocenok.sk

 

3. Pr​edmet obstarávania:

Predmetom obstarávania  je dodanie sklenenej produktovej vitríny,  minimálne rozmery: 800x2000x400 mm, 2-krídlové dvere, uzamykateľné. Počet kusov 3.

Vitrína bude umiestnená v Múzeu obce Močenok, v ktorej budú vystavené artefakty múzejného charakteru.

Predmet zákazky bude podporený z fondov EÚ, k plneniu objednávky príde až po kontrole príslušného Riadiaceho orgánu. Ak výsledok predmetnej administratívnej finančnej kontroly nebude kladný a nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP,  z toho dôvodu nepríde k plneniu objednávky.

           

Verejný obstarávateľ požaduje, aby predmet verejného obstarávania spĺňal nasledovné kritériá: kvalita vrátane technického prínosu, estetické a funkčné vlastnosti, prístupnosť, riešenia pre všetkých používateľov, sociálne, environmentálne a inovačné charakteristické znaky a obchodovanie a jeho podmienky. 

 

Slovník spoločného obstarávania – CPV kód:  39171000-1  Vitríny

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania: Objednávka

 

5. Predpokladaná hodnota zákazky:  2310,25 EUR  bez DPH

 

6. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, ulica Sv. Gorazda 629/82, Močenok

 

7. Termín dodávky predmetu zákazky: február – máj 2020

 

8. Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov ŠR.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

9. Lehota na predloženie ponuky: 16.09.2019

 

10. Spôsob predloženia ponuky:

  • e-mailom na adresu: projekty@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,RD – skanzen Močenok“.

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

Komplexnosť dodávky: Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky.

 

11. Kritériá na vyhodnotenie ponúk:   najnižšia cena v Eur vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.

 

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.

 

12. Pokyny na zostavenie ponuky:

Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

  • Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk - Identifikačné údaje uchádzača (meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ pre daň, telefón, fax, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, č. účtu a pod.) s uvedením predmetu zákazky, na ktorú sa ponuka predkladá.
  • Cenová ponuka s obrázkom vitríny s technickými parametrami
  • Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. b, ZVO –  nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné sporenie v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Čestné vyhlásenie v zmysle § 32 ods. f) ZVO – nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Vyhlásenie o povinnosti týkajúcej sa ochrany práce a pracovných podmienok

 

 

13. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

14. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Výzva je vypracovaná v zmysle Smernice 2014/24/EÚ a Príručky o zohľadňovaní sociálneho hľadiska  pri verejnom obstarávaní. Vo verejnom obstarávaní sú použité nasledovné sociálne hľadiská:

Podpora pracovných príležitostí

Podpora dôstojnej práce

Podpora dodržiavania sociálnych a pracovných práv

Podpora zjednodušenia prístupu a návrhu pre všetkých.

  • Výzva zohľadňuje princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov  a princíp transparentnosti.
  • Ak úspešný uchádzač z akéhokoľvek dôvodu nebude súhlasiť s uzatvorením zmluvy - objednávky, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu - objednávku s ďalším uchádzačom.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predkladaním dokladov a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Odovzdanie predmetu zákazky bude na základe dodacieho listu, ku ktorému budú predložené všetky potrebné doklady.
  • Víťaz spolu so zmluvou predloží originál oprávnenia na podnikanie.

 

 

Príloha: č.1  Návrh uchádzača na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk

             č. 2 – Čestné vyhlásenie § 32 ods.1 písm. b) ZVO

             č. 3 – Čestné vyhlásenie § 32 ods.1 písm. f) ZVO

                       

           

 

 

                                                                                        PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                                              starosta obce

 

 

V Močenku, dňa 10.09.2019

Vypracovala: Mgr. Klaudia Kleinová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top