Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 14.10.2019 13:43  //  aktualizácia: 14.10.2019 13:48  //  zobrazené: 2605

Výzva na predkladanie cenových ponúk na stavebné práce ,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku – Technické úpravy pre potreby obstarania jazykových učební“

Výzva na predloženie cenovej ponuky

zákazka na stavebné práce podľa § 117 zákona NR SR č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní

a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. (ďalej len ako „ZVO“)

,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku –

Technické úpravy pre potreby obstarania jazykových učební“

 

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Verejný obstarávateľ v zmysle § 7 ods. 1 písm. b) ZVO:

Názov verejného obstarávateľa:          Obec Močenok

Sídlo:                                                  Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok

Štatutárny zástupca:                              PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                                                    00 308 439

DIČ:                                                    2021252794

Internetová stránka:                              www.mocenok.sk        

Bankové spojenie:                                VÚB a.s. Galanta

Číslo účtu –IBAN:                                SK42 0200 0000 0015 8221 9153

Kontaktná osoba vo veciach verejného obstarávania: Eleonóra Flammichová

Telefón/ e-mail:                                    +421376552825 / sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto predloženia/doručenia cenovej ponuky:

Obecný úrad Močenok, Sv. Gorazda 629/82, 951 31 Močenok, Klientske centrum na prízemí budovy alebo elektronicky: sluzby@mocenok.sk

 

3. Predmet obstarávania:

,,Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov v Základnej škole v Močenku – Technické úpravy pre potreby obstarania jazykových učební“

 

4. Typ zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania:

Zmluva o dielo v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov, návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky.

 

5. Podrobný opis predmetu zákazky (predmetu obstarávania):  

Predmetom zákazky je rekonštrukcia dvoch jazykových učební, a to jazykovej učebne anglického jazyka pre 16 žiakov a jazykovej učebne nemeckého jazyka pre 16 žiakov v Základnej škole Močenok.

Opis predmetu zákazky: nevyhnutné stavebno-technické úpravy súvisiace s vytvorením priestorov pre potreby dvoch jazykových učební v rámci existujúcich priestorov v základnej škole (elektroinštalácia, sieťové rozvody).

Podrobný opis jednotlivých položiek predmetu zákazky je uvedený vo výkaze výmer v prílohe č. 2 tejto výzvy.

 

6. Predpokladaná hodnota zákazky:  20 588,34 Eur bez DPH

7. Miesto a termín dodania predmetu zákazky:

Základná škola v Močenku, ul. Školská 1697/19, Močenok.

 

8. Lehoty na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky alebo trvanie zmluvy:

December 2019 – január 2020

 

9. Lehota na predloženie ponuky:  25.10.2019

 

10. Spôsob predloženia ponuky:

  • elektronicky na adresu: sluzby@mocenok.sk

V predmete správy bude napísané: ,,CP – Technické úpravy jazykových učební“. 

Celá ponuka musí byť predložená v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

11. Financovanie predmetu zákazky:

Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov ŠR – Integrovaný regionálny operačný program a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 60 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

Predmet zákazky bude podporený z fondov EÚ, k plneniu zmluvy príde až po kontrole príslušného Sprostredkovacieho orgánu. Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný a nepríde k schváleniu verejného obstarávania, z toho dôvodu nepríde k plneniu zmluvy.

12. Kritériá na vyhodnotenie ponúk s pravidlami ich uplatnenia a spôsob hodnotenia   ponúk:  najnižšia cena v EUR vrátane DPH

 

Uchádzač navrhovanú zmluvnú cenu uvedie v zložení:

  • Navrhovaná zmluvná cena bez DPH
  • Výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur)a upozorní na túto     skutočnosť
  • Navrhovaná zmluvná cena vrátane DPH

 

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

V návrhu ceny musí uchádzač zahrnúť všetky materiálové, dopravné aj vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, nástroje a náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pracovníkov a ochrany majetku objednávateľa, personálne náklady atď.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu stavby.

Cenu je potrebné vypracovať podľa výkazu výmer a podľa ďalších podmienok uvedených vo výzve a jej príloh.

Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení  a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení.

 

13. Pokyny na zostavenie ponuky:  

Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:

a) Návrh na plnenie kritérií (príloha č. 1)

b) Ocenený výkaz výmer (príloha č. 2), ktorý bude opečiatkovaný a podpísaný a bude predložený aj v elektronickej podobe na CD

Rozpočet – ocenený výkaz výmer bude predložený v elektronickej forme, rozpočet bude vypracovaný v programe MS Office – EXCEL, cena celkom za každú položku bude zavzorcovaná funkciou ROUND so zaokrúhlením na dve desatinné miesta a všetky súčty sú zavzorcované funkciou SUM.  –  každá položka v stĺpci E musí byť vypočítaná prostredníctvom vzorca „množstvo x jed. cena so zaokrúhlením funkciou ROUND na 2 des. miesta“.

c) Čestné vyhlásenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa – príloha č. 3

d) Fotokópia dokladu o oprávnení dodávať tovar

14. Lehota viazanosti ponúk: 15.11.2019

 

15. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:

  • Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
  • Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
  • Variantné riešenie – Nie

 

 

 

Prílohy: č.1 – Návrh na plnenie kritérií

 č. 2 - Výkaz výmer

 č. 3 – Čestné vyhlásenie

             

 

 

 

PaedDr. Roman Urbánik
                                       starosta obce

 

 

 

 

 

 

V Močenku dňa 11.10.2019

Vypracovala: Eleonóra Flammichová   

 

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

Stiahnite si šikovnú appku Močenok o+

Stačí si stiahnuť aplikáciu cez Google Play v prípade smartfónov, cez App Store v prípade iPhonov. Link na aplikáciu nájdete nižšie ako aj na spodku našej webovej stránky. Viac informácií tu: https://app.mocenok.sk/

 
 
Scroll to Top