Titulka   >  ÚRAD   >  Úradná tabuľa
publikované: 27.07.2018 07:51  //  aktualizácia: 27.07.2018 07:57  //  zobrazené: 1136

Výzva na predkladanie cenových ponúk na dodanie tovaru: "Mangeľ profesionálny korytový"

VÝZVA

                                           na predloženie cenovej ponuky                            

podľa §117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“) na dodanie tovaru:

,,Mangeľ profesionálny korytový“

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov:                         Obec Močenok

V zastúpení:                 PaedDr. Roman Urbánik, starosta obce

IČO:                            00 308 439

DIČ:                            2021252794

Kontaktná osoba:          Bc. Eleonóra Flammichová

Telefón:                       +421376552825

e-mail:                         sluzby@mocenok.sk

 

2. Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Močenok, Domov dôchodcov, ul. Sv. Gorazda 569, 951 31 Močenok

 

3.Typ zmluvy: Kúpna zmluva podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a doplnkov (návrh zmluvy nie je povinnou prílohou cenovej ponuky).

 

4. Predmet zákazky:

Predmetom zákazky je dodávka profesionálneho mangľa korytového do práčovne domova dôchodcov v obci Močenok.

Technické parametre:

  • Priemer valca – 330 mm
  • Pracovná šírka valca – 1 750 mm
  • Výkon elektrického ohrevu – 10,5 kW
  • Kapacita odparovania – 10L/hod.
  • Maximálna rýchlosť žehlenia – 1-6 m/min.
  • Elektrické pripojenie – 400 V 3N AC 50 Hz
  • Rozmery šírka x hĺbka x výška – 2 263 x 719 x 1 157 mm
  • Hmotnosť – 241 kg

 

V cenovej ponuke bude uvedená cena za  – dopravu, inštaláciu, zaškolenie pracovníkov.

V cenovej ponuke bude uvedená dĺžka záruky.

Plnenie predmetu zákazky bude – max. 6 týždňov od podpisu zmluvy.

Navrhnutá zmluvná cena musí byť maximálna a nezmeniteľná, musí obsahovať všetky náklady potrebné na realizáciu zákazky.

Slovník spoločného obstarávania–CPV kód:4293200-8 Mangle, 42718100-3 Žehliace stroje

 

Predpokladaná hodnota zákazky: 5 476,00 Eur s DPH

 

5. Komplexnosť dodávky:  Uchádzač predloží cenovú ponuku na celý predmet zákazky

 

6. Lehota na predkladanie ponúk: 10.08.2018 do 14:00 hod.

 

7. Predkladanie ponúk:

  • poštou na adresu uvedenej v bode 1. tejto výzvy
  • e-mailom na adresu: sluzby@mocenok.sk
  • osobne na adresu v bode 1. tejto výzvy do klientskeho centra počas úradných hodín.

Za omeškanie doručenia cenovej ponuky spôsobenej poštou obstarávateľ nezodpovedá.

Na obálke alebo v predmete správy (e-mailu) bude napísané: ,,Neotvárať! CP – ,,Mangeľ“

Celá ponuka, tiež doklady a dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho prekladom so slovenského jazyka.

 

8. Podmienky účasti – obsah predloženej cenovej ponuky:

8.1 Identifikačné údaje uchádzača

8.2 Cenová kalkulácia - ponuka

8.3 Osobné postavenie:   § 32 ods. 2 písm. e) ZVO – doklad o oprávnení poskytovať tovar na

      predmet obstarávania – stačí fotokópia dokladu

 

9. Vyhodnotenie cenových ponúk: vyhodnotenie sa uskutoční bez prítomnosti uchádzačov. Každý uchádzač bude informovaný o výsledku písomnou formou.

 

10. Kritériá na hodnotenie cenových ponúk:   najnižšia cena v Eur s DPH

Verejný obstarávateľ vyberie spomedzi predložených ponúk ako úspešnú tú ponuku, ktorá splní podmienky určené verejným obstarávateľom a bude mať najnižšiu cenu za celý predmet obstarávania.

Uchádzačom predložená zmluvná cena musí byť vyjadrená v Eur. Navrhovanú cenu je potrebné určiť na dve desatinné miesta.

V návrhu ceny musí uchádzač preukázať, že ním stanovená cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním prác. Cena bude stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v platnom znení a v súlade s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z.z. v platnom znení a Výmerom MF SR č. R-1/1996 v platnom znení.

 

11. Podmienky financovania:

Predmet zákazky bude z časti financovaný z prostriedkov Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR a z časti z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.

Verejný obstarávateľ neposkytne preddavkové ani zálohové platby. Lehota splatnosti faktúr bude 30 kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia verejnému obstarávateľovi.

 

12. Ďalšie informácie:

Všetky    náklady spojené s prípravou a  predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi,  a to bez ohľadu na výsledok  verejného  obstarávania.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje  právo  neprijať ani jednu z predložených cenových ponúk,

resp.  zrušiť  verejné obstarávanie, ak nebude predložená ani  jedna  cenová ponuka, ani jeden

uchádzač  nesplní    podmienky  účasti, ak  sa  zmenia okolnosti,  za ktorých  bolo   verejné

obstarávanie vyhlásené.

 

 

V Močenku, dňa 26.07.2018

 

 

 

                                                                                        PaedDr. Roman Urbánik

                                                                                               starosta obce

 

 

Vypracovala: Eleonóra Flammichová

 

 

 

Prílohy

DISKUSIA

Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !

Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.

UPOZORNENIE!

Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.

NOVINKY E-MAILOM

nové informácie, čo sa pripravuje, čo sa udialo na Váš e-mail, prihláste sa už dnes!

Scroll to Top