Dňa 19.02.2016 sme obdržali z Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, Sekcie environmentálneho hodnotenia a riadenia, Odboru environmentálneho posudzovania, so sídlom Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava oznámenie o zmene navrhovanej činnosti:
„Nový zásobník DAM“,
navrhovateľa Duslo, a.s., Šaľa,
so sídlom Administratívna budova č.1236, 927 03 Šaľa.
V zmysle § 29 ods. 8 zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) informujeme verejnosť spôsobom v mieste obvyklým a zároveň oznamujeme verejnosti, že do materiálov možno nahliadnuť na Obecnom úrade v Močenku, v kancelárii stavebného úradu a životného prostredia počas úradných hodín: Po, Ut: 7,30 – 15,30 h, St: 7,30 – 16,30 h a Pia: 7,30 – 15,00 h.
Oznámenie o zmene navrhovanej činnosti je zverejnené elektronicky prostredníctvom webového sídla: http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/novy-zasobnik-dam
Podľa § 29 ods. 9 zákona môže verejnosť doručiť svoje písomné stanovisko k oznámeniu o zmene navrhovanej činnosti Ministerstvu životného prostredia Slovenskej republiky, Sekcie environmentálneho hodnotenia a riadenia, Odboru environmentálneho posudzovania, so sídlom Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava do 10 pracovných dní od zverejnenia uvedených informácií podľa § 29 ods. 8 zákona o posudzovaní.; písomné stanovisko sa považuje za doručené, aj keď bolo v určenej lehote doručené dotknutej obci.
Pred pridaním komentára je potrebné sa prihlásiť !
Zatiaľ bez komentárov. Pridajte prvý komentár.
Poskytujeme Vám možnosť komentára, pričom si vyhradzujeme právo redakčne upraviť a uverejniť ktorýkoľvek z tu publikovaných diskusných príspevkov. Diskusné príspevky obsahujúce vulgarizmy, rasové narážky a iné spoločensky, morálne a eticky neprípustné skutočnosti má právo administrátor vymazať. Pokiaľ narazíte na takéto príspevky odošlite ich formulárom "nahlásiť príspevok" ktorý je automaticky vygenerovaný ku každému príspevku, alebo kontaktujte administrátora.